San Francisco
1. Kung Fu mesterek
San Francisco városa két csoport irányítása alatt áll. Lo Pan képviseli a gonosz oldalt, míg Dragon a közjó érdekében tevékenykedik. A lényeg, hogy mindkettejük a másik elpusztítására törekszik, és ehhez téged szeretne felhasználni bajnokaként. Mindenek előtt bizonyítanod kell rátermettségedet, s barátságos, puszta kézzel, páncél nélkül folytatott küzdelemben le kell győznöd öt-öt emberüket. Ehhez segítséget is kapsz, míg nem bizonyulsz elég ügyesnek, a mesterek maguk tanítanak meg pár érdekes fogásra.
Ha sikerrel jársz, kihívhatod a mesterek egyikét, de ekkor már a vesztes nem hagyhatja el élve a szorítót. Ha a jók oldalára állsz, érdekes helyzetbe kerülsz, harc közben Lo Pan megtalálja az övében felejtett pisztolyát, s ha már így alakult, nem habozik beléd ereszteni pár golyót. Kellemetlen, mivel felszerelésedet tekintve ily módon nem kis hátrányba kerülsz.
2. Brotherhood of Steel
Az Acél Testvérisége, noha nyolcvan évvel ezelőtt még a legfejlettebb katonai hatalomnak számított, mára szinte teljesen elvesztette befolyását, amit próbálnak visszaszerezni. Már csak pár támaszpontjuk maradt fenn erre felé, s azok is nagyrészt elhagyatottak. A San Franciscoban posztoló őr szívesen átengedi neked a bázis irányítását, ha megteszed neki azt az apró szívességet, hogy betörsz Navaro bázisra és elhozod repülő szerkezeteik tervrajzát. Érdemes segíteni neki, mivel ezután igénybe veheted orvosi gépüket, és a világban elszórtan fellelhető memória kártyák adatát felhasználva növelhetsz pár elsődleges tulajdonságodon. Részleteseben a Faq-ban hogy hol lelhetők fel.
Ha megszerzed a jelszót Christől: 1500 XP
Ha megtaláltad a vertibird terveket: 3500 XP
Ha visszavitted San Franciscoba Matt-nak a Bos őrnek: 20 000 XP és hozzáférés az összes BoS-bázishoz
3. Chip
Szerencsétlen Chip a tanker hajón nagy bajban van, előző éjjel kicsit többet ivott a kelleténél, és elkártyázta belső szervei egyikét, melynek hiányában most lassú kínhalál vár rá. Siess Lao Chouhoz, hátha még segíthetsz szegény ördögön, de már nem kaphatod vissza a szervet, mivel ő pár perccel korábban adta el az uralkodó egyik kutatójának. Rohanj a kastélyba, és keresd meg az illetőt, majd közöld vele, hogy a hús, melyből ízletes pecsenyét készül sütni valaha emberhez tartozott. Már a kikerekedett szemek látványa is megéri a fáradozást, de ha időben visszaérsz Chiphez, az életét is megmentheted, miután elkíséred a műtőbe, hol végre minden a helyére kerül. 5000 Xp
4. A hajó
Mielőtt szembenézhetnél a végső ellenségeddel, valamiféle szállítóeszközről kell gondoskodnod, mely eljuttat az óceán közepén lévő olajfúró toronyhoz, a készülő offenzíva bázisára. Előbb azonban meg kell győznöd az egyetlen teherhajó kapitányt, hogy belevaló fickó vagy, s segítened kell valamelyik emberén. Badger épp jó paciensnek tűnik, mivel a bolond Suze barátnője megint lemerészkedett a mutáns szörnyektől hemzsegő raktérbe, s a fickó majd megőrül aggodalmában. Ereszkedj le a lépcsőn, és füstöld ki a Wanamingo bányából már ismerős idegeneket, aztán, a veszély megszűntével vezesd ki a libucit a fedélzetre. 5000 Xp
Ez után már csak be kell törnöd Navaro bázisára, hogy ellopd a navigációs berendezést aktiváló eszközt, melyet a raktérben kell használnod a lezárt kapu paneljén, a számítógépek egyikébe beszerelned a Vault 13-ból szerzett NavCom modult, s valamilyen úton-módon feltankolni a hajót.
Ja, és indulás előtt ne felejts el rengeteg lőszert, gyógyszert és pár plasztik robbanóanyagot magadhoz venni, mivel a kocsid kénytelen leszel hátra hagyni, s nem lesz módod a visszajutásra.
Tengeralattjáró
A RP estén másként van egy kissé, mielőtt elindulhatnál a tankerrel az olajfúró fúrótoronyhoz.
A régi, összetört tengeralattjárónak, amellyel a Shi érkezett San Franciscóba, újra aktiválták az automatikus védelmi mechanizmusát. Ez azt jelenti, hogy minden, a területen mozgó hajóra lőni fog. Természetesen erre ügyelni kell, mielőtt elindulnál a tartályhajóval. Ha még nem beszéltél erről senkivel, akkor hallani fog a tengeralattjáróról, amikor készen állsz a tankerre, és kiválasztja a 'go' opciót a Poseidon Network számítógépén. Figyelmeztet, és nem engedi folytatni a kihajózást.
A tengeralattjáró eléréséhez a tanker másik oldalán kikötött kis csónakot kell használni, de sajnos őrzik. Háromféleképpen lehet felszállni a hajóra, az őr megölésén kívül.
a.) A Emperor / császár:
Jelentkezzen be a Emperorba, és ellenőrizd a tengeralattjáró történetét, hogy többet megtudj róla. Nézd meg a karbantartó személyzetet, és vegyed fel magad a névjegyzékbe. Töltsd le a jelszavakat a pipboy számára (1000xp). alatta van elrejtve; Adatbázis, Történelem, Tengeralattjáró állapota, Helyhez kötött védelmi szerkezetek.
b.) Lao Chou a Flying Dragon 8-ban:
Tudnod kell a törzsed sorsáról, vagy arról, hogy meg kell javítanod a tankert, hogy megkapd ezt a vonalat.
Ahhoz, hogy rávedd, hogy beszéljen a tengeralattjáróról, a következők egyikét kell tenned:
- rendelkezned kell megfelelő beszéd készséggel (91%),
- női karakterrel szexelned kell vele (CH 7-es vagy szexuális vonzerővel rendelkező nő).
- fizethetsz 2000 dollárt vagy 1500 dollárt is, ha sikeresen teljesítesz egy cserét (65% barter = 50% esély),
- ha nem sikerül, vagy azt mondod, hogy ez túl sok, akkor még egy kis szabad együttlétet ajánlhatsz Miriával (természetesen férfi karakterrel ha házas vagy és még veled van).
Végül a jelszó megadásáért is fizetned kell. $10000 vagy $5000 sikeres csereáruval (75% barter = 50% esély). Ezt nem lehet megkerülni. Ha már megvan a jelszó máshonnan, akkor nem beszélhet vele a tengeralattjáróról.
c.) Az őr a kikötőben:
Ha a beszéded min 96%-os, akkor meggyőzheted a hajóőrt, hogy engedje meg a csónak használatát. Úgy tesz, mintha megadnád neki a jelszót (1000xp). Ismét tudnod kell a törzsed sorsáról, vagy arról, hogy meg kell javítanod a tankert, hogy megkapd ezt a vonalat. Ha már van jelszó, nem tudod rávenni, hogy megadja azt anélkül.
*A csónak mellett egy depressziós dokkmunkás, Meng. Meghallgathatod szomorú meséjét, és meggyőzheted, hogy folytassa az életét (beszéd 81%) 500xp-ért. Mielőtt elmegy, megtudhatsz tőle egy kicsit többet a tengeralattjáróról.
5. Az üzemanyag
Mint mondtam, üzemanyagra lesz szükséged a hajó beindításához. Ezt négy módon szerezheted meg: vagy meggyőzöd Badgert, hogy törjön be az uralkodó rendszerébe és nyissa meg a csapokat, vagy te magad teszed meg ezt a kastély számítógépeinek egyikén, esetleg a hubologisták kutatójával készíttetsz edzett erőpáncélt, s ezzel vesztegeted meg a benzinellátásért felelős tudóst, illetve a helytartó kívánságának engedve teljesítesz pár küldetést. Ezek egyike a régebben már említett repülő szerkezetek tervének megszerzése (érdemes előbb a testvériségnek átadni, mivel ők másolattal is megelégednek), a másik, a hubologisták vezetőjének, ASH-9-nek meggyilkolása. Ez után beléphetsz az "uralkodó" színe elé, ki valójában szuper intelligens számítógép, s a kapott kóddal megkezdheted a tankolást.
6. Edzett erőpáncél
A hubologisták bázisára többféleképpen juthatsz le, egyrészt beetetheted az őröket, hogy be kívánsz lépni a rendjükbe (de nem tanácsos így is tenni, mivel nagy átverés az egész), vagy, ha magaddal hoztad NCR-ból a helyi ügynök levelét, azt is átadhatod a "főpapnak". A lényeg, hogy juss el valahogy Crockethez, az ezermesterhez, mivel ő az egyetlen személy, aki továbbfejlesztheti az erőpáncélokat. Ehhez csak egy ilyen ketyerére, 10000 pénzére és egy napra van szüksége, s máris fantasztikus tulajdonságokkal bíró öltözék büszke tulajdonosa lehetsz.
Restoration Project:
1. Keresd meg Dr. Sheng-et.
Doktor Sheng egy tudós, aki érző növényeket tanulmányozott és furcsa kísérleteket végzett. Úgy gondolják, hogy megőrült, és egy ideje eltűnt. A megtalálásához jelentkezz be a Biology állomás termináljára a Steele Palace északi részén, és olvasd el a személyzet legutóbbi feljegyzéseit. Ezt követően kikérdezheted Dr. Wongot Dr. Shengről és a hollétéről. Megjelöli neked az utolsó ismert helyet a pipboy-on.
Ahogy belépsz az elhagyott épületbe, furcsa humanoid lények fogadnak, akik el akarnak vinni gazdájukhoz, Dr. Shenghez. Ő azt kéri, hogy 200xp-ért és 1000 dollárért tisztítsd meg a laboratóriumát az agresszív növényi lényektől. Megkapod az EPA helyét is, ha még nem rendelkeztél vele, és egy második küldetést is. Figyelj mert a teremtményei elég kemények.
Ha nem vagy hajlandó végrehajtani valamelyik küldetését (vagy eleve találkozni vele), a lényei megtámadnak téged. Végül ha végeztél minden küldetésével, úgyis meg kell küzdened vele. Emellett negatív karmát kapsz az utolsó 2 küldetés elvégzéséért.
2. Hozz Dr. Shengnek néhány növényi magot.
Azt kéri, hogy menj el az EPA-ba, és szerezz néhány egyedi magot, majd ad neked valamit, amit eljuttatsz a Shi-nek. A kísérleti magvak az EPA zöld szintjén találhatók. Csak használja a terminált, hogy megszerezd a vetőmagokat EPA-n. 1000 xp-t kapsz, ha elhoztad őket Dr. Sheng-nek.
3. Vigyél el növényi magmintát Dr. Wongnak
Azt kéri, hogy adj át egy nem túl szép ajándékot Shi-nek. Feltétlenül kérdezd meg, hogy "miért változott meg a szíve", mert így később figyelmeztetheted Dr. Wongot a növény magjára, ha úgy döntesz. 200xp plusz egy superstimpakot ad, ha jutalmat kérsz Dr Wongtól amiért figyelmeztetted (nem kapod meg a superstimet, de az xp ugyanaz).
4.a Öld meg Dr. Wongot, Shi figyelmeztetése nélkül
Dr. Sheng azt is szeretné, ha nem gyanúsitható módon szabadulnál meg Dr. Wongtól. Ha erre kérsz valami megoldást, mérget ad, amivel megölheted Wongot. 1000xp a merényletért és háromszoros jutalmat ígér, de Dr. Sheng ezt nem fogja tiszteletben tartani. Ehelyett a teremtményeit küldi utánad.
4.b Öld meg Dr. Shengt.
Amikor Dr. Wongnak mesélsz Dr. Shengről, rájön, hogy Shenget meg kell állítani, és jutalmat ajánl fel (CAWS, mesterlövész puska és minifegyver, vagy lőszer és gyógyszerek, vagy 5000 dollár). 1000xp, Miután megölted Shenget.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése